سیاره همدلی

سیاره همدلی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا بهنود
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

سیاره همدلی کتاب سیاره همدلی نوشته علیرضا بهنود درباره‌ی خانواده‌ای گرم و صمیمی است که از سوی دولت متوجه می‌شوند که هر زوج بیش از یک فرزند نمی‌توانند به دنیا بیاورند... در قسمتی از کتاب سیاره همدلی می‌شنویم: مجری: آیا این روند منجر به انقراض بشریت خواهد شد؟ وزیر: با نشست سران جوامع مختلف، کار گروهی بین‌المللی تشکیل شده است که خانواده‌های بدون فرزند باید طبق اصول برنامه‌ریزی شده در آن اقدام به فرزندآوری کنند تا منجر به تعادل نسل‌های پیش رو از لحاظ سنی شود و تا یافتن عامل و درمانش بتوان از انقراض جلوگیری کرد. مجری: این برنامه‌ریزی آیا دخالتی در آزادی انسان‌ها خواهد داشت؟ وزیر: متاسفانه باید بگم جهت پیش‌گیری از انقراض بشریت باید مردم همکاری نماینده و آزادی بعد انقراض بشریت معنی نخواهد داشت، پس دولت‌ها مجبور به تغییر برخی از بندهای قوانین می‌باشند تا بتوان با هماهنگی از انقراض جلوگیری نمود. کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان کوتاه سیاره همدلی، دانلود داستان کوتاه سیاره همدلی، برچسب‌ها: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان کوتاه سیاره همدلی، دانلود داستان کوتاه سیاره همدلی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری