راهى به دریا

راهى به دریا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

راهى به دریا کتاب راهى به دریا به قلم مهدی خدامیان آرانی به تحریر در آمده است. من فقط پانزده سال داشتم، تابستان بود و پدرم ما را به مشهد برده بود. من در حرم بودم و منتظر بودم تا اذان ظهر را بگویند و نماز را بخوانم. کنار من یکى رو به قبله ایستاده بود و دعایى را مى‌خواند. صداى او آن قدر دل‌نشین بود که مرا مجذوب خود کرد. قطرات اشک از دیدگانش جارى بود، من هیچ وقت آن روز را فراموش نمى‌کنم. صبر کردم تا دعاى او تمام شد، از او سؤال کردم که چه دعایى مى‌خواندى؟ من تا به حال این دعا را نشنیده‌ام. او برایم گفت که من «زیارت آل یاسین» مى‌خواندم، او برایم گفت که خود آقا دستور داده‌اند تا شیعیانش با این زیارت به او توجّه پیدا کنند، همه کسانى که منتظر واقعى آقا هستند، هر روز این زیارت را مى‌خوانند. آن روز فهمیدم که اگر دلتنگ آقاىِ خود شدم و دلم هواى او را کرد، مى‌توانم با او این گونه سخن بگویم و «زیارت آل یاسین» را بخوانم. بیش از بیست سال از آن ماجرا گذشت و من تصمیم گرفتم تا این کتاب را براى تو بنویسم. دوست داشتم تا تو هم با این زیارت آشنا شوى، مى‌خواستم تو هم با امام زمان این گونه نجوا کنى. کلمات کلیدی: نهج البلاغه، ادعیه، زیارت آل یاسین، زیارت نامه، برچسب‌ها: نهج البلاغه، ادعیه، زیارت آل یاسین، زیارت نامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری