جاده بید مجنون

جاده بید مجنون

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن آثارجوی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

جاده بید مجنون کتاب جاده بید مجنون اثر محسن آثارجوی شامل چندین داستان کوتاه است که با زبانی شیوا و روان نوشته شده است. در یکی از داستان‌های این کتاب می‌خوانیم: تا چند وقت قبل از ماجرای مریض شدنم در یک کفاشی کار می‌کردم. وقتی مادرم هم مرد و بچه‌ها خانه را فروختند. من بی‌خان و مان شدم. مقداری پول دست صاحب کارم داشتم که آن را گرفتم و پول ویش یک اتاق را دادم. با پولی که برایم باقی مانده بود مقداری اشیای دست دوم، مثل تلویزیون و یخچال دست دوم برای خانه‌ی جدیدم خریدم. از صبح تا شب کار می‌کردم و وقتی شب به خانه می‌آمدم تلویزیون را روشن می‌کردم و جلویش دراز می‌کشیدم تا خوابم ببرد. بعضی شب‌ها اگر تلویزیون برنامه‌ی مورد علاقه‌ام را نداشت کتابی را تازه خریده بودم مطالعه می‌کردم. همیشه باید یک جوری وقت‌های خالی خود را پر می‌کردم. چون تجربه کرده بودم که هر وقت ذهنم بی‌کار می‌شد به یاد غم و غصه‌هایم می‌افتادم. کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان کوتاه جاده بید مجنون، دانلود داستان کوتاه جاده بید مجنون، برچسب‌ها: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان کوتاه جاده بید مجنون، دانلود داستان کوتاه جاده بید مجنون
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری