رمان شبیه یک مرداب

رمان شبیه یک مرداب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ساحل زندی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رمان شبیه یک مرداب بی شک همه ی شما با جمله ی "برای بهترین ها امیدوار باش و برای بدترین ها آماده" آشنایی دارین راستش تا یک سال قبل اصلا این جمله رو قبول نداشتم تا اینکه یه اتفاق بزرگ توی زندگیم بهم فهموند، نه تنها بدترین همیشه در کمینه، بلکه امید داشتن هم چیز مزخرفیه! اون موقع ها،منظورم زمانی که توی چپل هیل کارولینا زندگی میکردم، همیشه یه ظاهر احمقانه و مثبت عین یه دختر درس خون داشتم.یه دختر 19 ساله عاشق ادبیات فرانسه با کلی آرزوهای بزرگ. مادرم وقتی خیلی بچه بودم مرده بود و با پدرم توی یه خونه آپارتمانی کوچیک زندگی میکردیم. کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب شبیه یک مرداب، دانلود رمان شبیه یک مرداب، برچسب‌ها: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب شبیه یک مرداب، دانلود رمان شبیه یک مرداب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری