لذت غواصی در جزایر مرجانی

لذت غواصی در جزایر مرجانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصیب شیرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

لذت غواصی در جزایر مرجانی کتاب لذت غواصی در جزایر مرجانی به قلم مصیب شیرانی به تحریر در آمد است. در  اعماق دریا، جهانی زنده وجود دارد؛ یک اکوسیستم ظریف دریایی مملو از آبزیان مختلف و ساختارهای سرزند‌ه‌ی مرجانی است، این صخره ها به عنوان "جنگل های بارانی اقیانوس ها" عمل کرده و غذا و پناهگاه مورد نیاز گونه‌های مختلف ماهیان و بی‌مهره‌ها را تأمین می‌کنند. تنوع و زیبایی آن‌ها هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. بنابراین، ضرورت اخلاقی باید قبل از هر چیز، بر مصلحت اندیشی باشد. باید هر تکه از تنوع زیستی را در حالی که استفاده از آن را می‌آموزیم و مفهوم آن را برای بشریت در می‌یابیم، ارزشمند و گران‌بها بدانیم. نباید آگاهانه اجازه دهیم که نسل هیچ گونه یا نژادی منقرض شود. صخره‌های مرجانی گنج‌های بین‌المللی‌اند که می‌توان با وقت و دقت، آن‌ها را احیا و حفظ کرد. آری خلیج فارس و جزیره مرجانی کیش و فارو هندورابی وشیدور لارک و... نیازمند حفاظت و نگهداری و بهره‌بردای منطقی دارد. این داستان شما را با این زیبایی‌ها آشنا می‌کند. کلمات کلیدی: غواصی، آموزش غواصی، آشنایی با حیوانات دریایی، داستان ماجراجویی، برچسب‌ها: غواصی، آموزش غواصی، آشنایی با حیوانات دریایی، داستان ماجراجویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری