گمگشته دل

گمگشته دل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

گمگشته دل کتاب گمگشته دل به قلم مهدی خدامیان آرانی به تحریر در آمده است. دورِ خانه خدا خلوت شده بود و من مى‌توانستم کنار درِ کعبه بایستم. آنجا جایى است که تو روزى مى‌آیى، مى‌ایستى و فریاد بر مى‌آورى: «اى مردم دنیا! من مهدى هستم». لحظاتى آنجا ایستادم و به تو فکر کردم، دلم هواى تو را کرده بود، نمى دانستم چه باید بکنم. بر دورى تو اشک مى ریختم. نمى‌دانم چه شد که به یاد دوستان خوبم افتادم. آن‌ها بارها از من خواسته بودند تا در مورد تو برایشان بنویسم. من دست به دعا برداشتم، شنیده بودم که دعا در آنجا مستجاب مى‌شود، از خدا خواستم به من توفیق دهد تا بعد از سفر کتابى بنویسم که جوانان بهتر بتوانند روزگار غیبت تو را بشناسند. این گونه بود که بعد از سفر، قلم را در دست گرفتم و شروع به نوشتن کردم، تو خودت مرا کمک کردى تا این کتاب را تمام کنم. اکنون اسم آن را «گمگشته دل» مى‌گذارم، امیدوارم که این تلاش را از من قبول کنى. تو خودت خوب مى‌دانى که من آقایى جز تو ندارم. کلمات کلیدی: ظهور، اهل البیت، مهدویت، امام زمان، انتظار فرج، آشنایی با حضرت مهدی، آشنایی با امام زمان، برچسب‌ها: ظهور، اهل البیت، مهدویت، امام زمان، انتظار فرج، آشنایی با حضرت مهدی، آشنایی با امام زمان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری