ماهنامه کوچه باغ معلمی - شماره ۸

ماهنامه کوچه باغ معلمی - شماره ۸

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی ماهنامه کوچه باغ معلمی - شماره ۸ ماهنامه کوچه باغ معلمی - شماره ۸ به طور تخصصی برای معلمان و دبیران عزیز نوشته شده و با مطالعه آن می‌توانند توانایی خود را برای تدریس بهتر بالا برند. این ماهنامه توسط گروهی از معلمان استان همدان تدوین شده و شامل مطالب کاربردی و فوق‌العاده همراه با طراحی بسیار زیبا است. موضوعات ماهنامه کوچه باغ معلمی عبارتند از: مناجات نامه (شامل بهترین مناجات‌های ائمه اطهار) زنگ ریاضی (شامل روش تدریس مباحث مختلف ریاضی در دوره ابتدایی به روش ساده و به صورت جامع) زنگ علوم (شامل معرفی آزمایش‌های جالب و دانستنی‌های جالب درباره‌ی علوم تجربی) زنگ قران (شامل مباحث تخصصی و ویژه برای آموزش تجوید به معلمان عزیز همراه با روز‌های تدریس) زنگ انشا (شامل روش‌های تدریس زنگ انشا همراه با مطالبی برای غنی تر کردن این درس برای دانش آموزان) زنگ ورزش (شامل روش‌های تدریس برای زنگ ورزش و بازی‌های بومی و محلی) زنگ هنر (شامل آموزش ساخت کاردستی برای زنگ هنر مثل اریگامی، نقاشی با اثر انگشت، ساخت طرح‌های جالب و... ) خاطرات معلمی (شامل خاطرات شیرین و جالب معلمان عزیز در کلاس‌های درس و مدرسه) تلخندک معلمی (جک‌های معلمی همراه با دید انتقادی به مدرسه و کلاس و درس و... ) درمان اختلالات یادگیری (روش‌های درمان اختلالات یادگیری املا، خواندن و ریاضی) خلاقیت (شامل خلاقیت برای تدریس آسانتر دروس مختلف) حدیث (شامل احادیث برگزیده و فوق العاده از ائمه اطهار سلام الله علیهم) و سایر مطالب فوق العاده دیگر کلمات کلیدی: ماهنامه معلمان، ماهنامه آموزشی، ماهنامه آموزشی ویژه معلمان، ماهنامه ویژه مربیان، ماهنامه فرهنگی، برچسب‌ها: ماهنامه معلمان، ماهنامه آموزشی، ماهنامه آموزشی ویژه معلمان، ماهنامه ویژه مربیان، ماهنامه فرهنگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری