الماس هستی

الماس هستی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

الماس هستی کتاب الماس هستی به قلم مهدی خدامیان آرانی به تحریر در آمده است. نگاهى به من کردى و گفتى: «براى جوانان بنویس! قلم در دست بگیر و براى آنان از عشق آسمانى بگو! از على و فاطمه (ع) براى آنان سخن بگو». نمى‌دانم چه شد که سخن تو به دلم نشست، فهمیدم که تو مى‌خواهى کارى بزرگ انجام بدهى و هدفى مقدّس دارى و مى‌خواهى همه با على و فاطمه (ع) بیشتر آشنا شوند. ماه ذى الحجّه، ماه امامت است، از روز 9 تا روز 25 این ماه، مناسبت هاى امامت و ولایت است، همه با عید غدیر که هیجدهم این ماه است، آشنا هستند، امّا خیلى‌ها از مناسبت‌هاى دیگر این ماه خبرى ندارند. تو مى‌خواستى همه را با مناسبت‌هاى این ماه آشنا کنى. از من خواستى تا کتابى در این زمینه بنویسم و این گونه بود که من قلم در دست گرفتم، مى خواستم دوستانم را با خاندان پیامبر بیشتر آشنا کنم. کلمات کلیدی: امامت، امام علی، اهل البیت، حضرت علی، برچسب‌ها: امامت، امام علی، اهل البیت، حضرت علی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری