رمان سیاوش

رمان سیاوش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرزان پارسافرد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رمان سیاوش داشتم با خودم کلنجار میرفتم عادت نداشتم مدت زیادی از هفته رو توی خونه بگذرونم. درسم تمام شده بود و فارق التحصیل شدم، مدتی میشد از شرکت بابام بیرون اومده بودم. خودم رو با مرتب کردن قفسات کتابخونه اتاقم سرگرم می کردم. یک کتابخونه سه طبقه گوشه اتاقم داشتم و شبها قبل از خواب کتاب میخوندم و این عادت هرشبم بود. خانوادم برای چندروز امروز صبح به طرف شمال راه افتادن، من که دل و دماغ رفتن نداشتم تصمیم گرفتم بمونم و از تنهایی استفاده کنم. پنجره اتاقم رو باز کردم تا هوای تازه بیاد یک پارک رو بروی خونمون بود که درختای سبز و چندتا سرسره و تاب داشت که بچه ها گاهی از راه مدرسه میومدن و بازی میکردن.... کلمات کلیدی: دانلود رمان ماجراجویی، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب سیاوش، دانلود رمان سیاوش، دانلود رمان درام، برچسب‌ها: دانلود رمان ماجراجویی، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب سیاوش، دانلود رمان سیاوش، دانلود رمان درام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری