رمان بی تردید

رمان بی تردید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آزاده دریکوندی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رمان بی تردید حاج احمد کیانمهر از آدم های معتبر و ثروتمند تهران قدیم بوده است... مردی که حتی پس از مرگش هم هنوز نامش بر روی زبان هاست و اکنون فرزندان و نوه هایش اعتبارش را بر دوش می کشند. حاج احمد پیش از مرگش وصایایی داشته که اکنون فرزندان و نوه هایش موظف به عمل کردن به آنها هستند. اما نوه های حاج احمد با ماجرا های عاشقانه ای که برایشان پیش می آید نه تنها آنها بلکه حتی فرزندان حاج احمد هم نا خواسته به هیچ یک از وصیت ها عمل نمی کنند.. ماجرای رمان در دهه ی هشتاد شروع می شود و در دهه ی نود به پایان می رسد.. کلمات کلیدی: رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، رمان جالب، رمان عاشقانه، رمان رمانتیک، رمان ایرانی، رمان فارسی، برچسب‌ها: رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، رمان جالب، رمان عاشقانه، رمان رمانتیک، رمان ایرانی، رمان فارسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری