پادشاه صورت و معنا: نمونه‌ای از جواهرات حافظ برای حافظ نخوانده‌ها

پادشاه صورت و معنا: نمونه‌ای از جواهرات حافظ برای حافظ نخوانده‌ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود خیام
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

پادشاه صورت و معنا: نمونه‌ای از جواهرات حافظ برای حافظ نخوانده‌ها کتاب پادشاه صورت و معنا: نمونه‌ای از جواهرات حافظ برای حافظ نخوانده‌ها اثر مسعود خیام، یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه تازه‌هایی از ادبیات کهن، برای نوجوانان است که در آن برخی واژه‌ها، اصطلاحات و تعبیرهای بیست غزل حافظ به بیانی ساده برای نوجوانان و جوانان تشریح و تفسیر شده است. حافظ برای جوانان نام دیگر کتاب پادشاه صورت و معنا: نمونه‌ای از جواهرات حافظ برای حافظ نخوانده‌ها است. این کتاب متعلق به حافظ نخوانده‌هاست. آنان در این کتاب با خواندن حافظ آشنا می‌شوند و نکات مهمی از زندگانی او در می‌یابند. برای سهولت خواندن حافظ، اشعار به دو صورت عادی و شکسته ارائه شده است. اگر تاکنون حافظ نخوانده‌اید، این شروع مناسبی‌ است. کلمات کلیدی: حافظ، حافظ خوانی، حافظ خوانی نوجوانان، آشنایی با حافظ، چگونه حافظ بخوانیم، بهترین روش برای حافظ خواندن، غزلیات حافظ، برچسب‌ها: حافظ، حافظ خوانی، حافظ خوانی نوجوانان، آشنایی با حافظ، چگونه حافظ بخوانیم، بهترین روش برای حافظ خواندن، غزلیات حافظ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری