چکید‌ه‌ی مجموعه‌ی مقالات دوازدهمین گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران

چکید‌ه‌ی مجموعه‌ی مقالات دوازدهمین گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران

  • 3.0 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : خلیل بیگ زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چکید‌ه‌ی مجموعه‌ی مقالات دوازدهمین گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران کتاب چکیده‌ی مجموعه مقالات دوازدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران، شامل 12 جلد کتاب جدا از هم است که براساس نام نویسندگان تقسیم‌بندی شده و یک جلد مجموعه چکیده مقالات می‌باشد. این مجموعه به کوشش دکتر خلیل بیگ زاده دبیر علمی گردهمایی، دکتر الیاس نورایی دبیر اجرایی گردهمایی و دکتر عبدالرضا نادری‌فر معاون دبیر اجرایی گردهمایی از اعضای هیأت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه و همت دبیرخانه‌ی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی شعبه‌ی کرمانشاه در دانشگاه رازی آماده شده و فایل PDF آن توسط دبیرخانه گردهمایی به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. امید داریم که این مجموعه بتواند به عنوان مرجعی مناسب در پژوهش‌های بعدی پژوهشگران در زمینه‌ی زبان و ادبیات فارسی نقش ارزنده‌ای داشته‌ باشد. کلمات کلیدی: همایش ترویج زبان و ادبیات فارسی کرمانشاه، دوازدهمین همایش ترویج زبان فارسی، کتاب ترویج زبان و ادب فارسی، مقالات ترویج زبان و ادب فارسی، مجموعه مقالات، برچسب‌ها: همایش ترویج زبان و ادبیات فارسی کرمانشاه، دوازدهمین همایش ترویج زبان فارسی، کتاب ترویج زبان و ادب فارسی، مقالات ترویج زبان و ادب فارسی، مجموعه مقالات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری