صادق هدایت، گوساله‌ی سامری نبود

صادق هدایت، گوساله‌ی سامری نبود

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهروز مرکباتی لنگرودی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

صادق هدایت، گوساله‌ی سامری نبود کتاب صادق هدایت، گوساله‌ی سامری نبود اثر شهروز مرکباتی لنگرودی شامل مجموعه‌ای از گفتار، یادداشت، شعر و گزین گویه از نویسندگان و شاعران معروف جهان است. در قسمتی از کتاب صادق هدایت، گوساله‌ی سامری نبود می‌شنویم: شکایت از فرومایگی سودی ندارد زیرا آنچه بر جهان فرمانروایی می‌کند، فرومایگی است حتی اگر مردمان عکس این را ادعا کنند گوته یک هنرمند باید بتواند هر آنچه که از تخیلش برخاسته را تصویر کند اگر شما آن را نمی‌پسندید خب سالن را ترک کنید... ابل فرارا کلمات کلیدی: متن ادبی، شعر، جملات بزرگان، جملات انسان های موفق، جملات انگیزشی، جملات تاثیرگذار، سخنان بزرگان، برچسب‌ها: متن ادبی، شعر، جملات بزرگان، جملات انسان های موفق، جملات انگیزشی، جملات تاثیرگذار، سخنان بزرگان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری