کرانه‌ی عشق: خانه‌تکانی کامپیوتر خانگی

کرانه‌ی عشق: خانه‌تکانی کامپیوتر خانگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود خیام
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کرانه‌ی عشق: خانه‌تکانی کامپیوتر خانگی کتاب کرانه‌ی عشق: خانه‌تکانی کامپیوتر خانگی شامل یادداشت‌ها و دیدگاه‌های مسعود خیام درباره حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی منتشر شد. در این کتاب مسعود خیام یادداشت‌ها و دیدگاه‌های خود را درباره موضوعات مختلف اجتماعی، فلسفی، فرهنگی، علم صنعت و فن‌آوری، فرهنگ اجتماع و سیاست، خط و زبان فارسی، موسیقی، نقاشی، نقد و نمایش فیلم، نقد کتاب و شعر، یاد بعضی از نفرات و... تدوین کرده و به چاپ رسانده است. در قسمت آغازین کتاب کرانه‌ی عشق می‌خوانیم: این کتاب نوع دیگری از تاریخ شفاهی ‌است. اینجا و آن جای کامپیوترم خروارها مطلب ریز و درشت پیدا می‌شود. خیلی یه قل دو قل کردم که آیا چاپ کنم یا نه. تعدادی قبلا در مطبوعات چاپ شده، بعضی‌هاش نامه‌های خصوصی‌ است، بینشان سخنرانی و گپ و گفت و مقاله و قصه و نمایش‌نامه و خلاصه همه جور جنسی پیدا می‌شود و البته همه‌اش در یک جلد جا نمی‌شود. این تردیدها ضرورت نویسندگی‌ست. امروز که قدم پیش گذاشته‌ام، در این فله ریز و درشت چندان دست نبرده‌ام. کلمات کلیدی: یادداشت های مسعود خیام، مقاله های مسعود خیام، دانلود کتاب فرهنگی، دانلود کتاب اجتماعی، فرهنگ ایرانی، مقالات فرهنگی، مقالات اجتماعی، مقاله های فارسی، برچسب‌ها: یادداشت های مسعود خیام، مقاله های مسعود خیام، دانلود کتاب فرهنگی، دانلود کتاب اجتماعی، فرهنگ ایرانی، مقالات فرهنگی، مقالات اجتماعی، مقاله های فارسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری