شعر برگ‌های پاییزی

شعر برگ‌های پاییزی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رعنا بهارلویی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

شعر برگ‌های پاییزی کتاب شعر برگ‌های پاییزی نوشته رعنا بهارلویی دارای اشعار کلاسیک شامل غزلیات، مثنویات، رباعیات دوبیتی و شعرنو است. در این کتاب شعر اشعار اجتماعی و آیینی و عاشقانه و عارفانه موجود است. در قسمتی از کتاب برگ‌های پاییزی می‌خوانیم: دلم گرفته حالی نیست ما را... پر ز غصه ام؛ چه گویم خدا را... گناهم چه بود دراین روز و روزگار تو بگو؛ من ندانمش نگارا... به عزیزانم که دل و جان بستم... همه را بریدند؛ پروردگارا... هر روز و شب با سعی و وسواس زیاد می سنجم؛ خود و این دلِ بینوا را اما چه سود؛ که باز می‌رنجند زِ من من نمی‌دانم؛ تو حل کن معما را نیستم بر دلِ خوبان و عزیزانم... مرحمی نه دیروز و نه حالا را... یا رب؛ پناه و صبر و قرارم ده... با هر چه بی مهریست کنم مدارا گرتقاصی پس می‌دهم من تو را بنده ات عفو کن و ببخش ما را خداوندا تو را به خودت قسم... که بریدم و نماند؛ مرا یا را... این چه راه و رسمِ روزگاریست نیکی را بدی بینند؛ ‌ای قرارا به گمانم باغبان؛ بنوشت خداوند بر تو اینگونه؛ ز روز ازل قضا را کلمات کلیدی: شعر عاشقانه، مثنوی، رباعیات، دوبیتی، شعر نو، غزلیات، دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، شعر نو، برچسب‌ها: شعر عاشقانه، مثنوی، رباعیات، دوبیتی، شعر نو، غزلیات، دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، شعر نو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری