داستان‌های کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی

داستان‌های کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

داستان‌های کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی کتاب داستان‌های کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی شامل 40 داستان کوتاه دو زبانه است. مطالعه چند داستان‌ها کوتاه و آموزنده در کنار منابع مطالعاتی دیگر زبان، می‌تواند یادگیری زبان انگلیسی را شیرین‌تر نماید. همواره یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در یادگیری زبان‌های خارجه داشتن انگیزه، هدف و علاقه بوده است. این کتاب دارای 40 داستان یک صفحه‌ای و کوتاه انگلیسی به همراه ترجمه فارسی آن است. کلمات کلیدی: داستان دو زبانه، داستان انگلیسی همراه با ترجمه، داستان کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه، کتاب‌های دو زبانه فارسی و انگلیسی، داستان کوتاه انگلیسی، داستان انگلیسی، برچسب‌ها: داستان دو زبانه، داستان انگلیسی همراه با ترجمه، داستان کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه، کتاب‌های دو زبانه فارسی و انگلیسی، داستان کوتاه انگلیسی، داستان انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری