استارت موفقیت

استارت موفقیت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میلاد علیزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

استارت موفقیت کتاب استارت موفقیت نوشته میلاد علیزاده راه‌های و روش‌های رسیدن به موفقیت را به طور کامل بیان می‌کند. در کتاب استارت موفقیت سه شرط اساسی در مورد موفقیت مورد بحث قرار می‌گیرد. این سه شرط عبارتند از: داشتن هدف، باور توانستن و انگیزه کافی برای رسیدن به هدف موفقیت نیازمند حرکتِ مستقل و خودآغازگرانه ماست نه به حرکت وابسته به دیگران. برای همین است که افراد موفق می‌خواهند مثل یک فرد رهبر عمل کنند و علاقه عجیبی بر سرمایه گذاری بر روی خودشان دارند و خود را مرکز تمام فعالیت‌های خود می‌دانند و می‌خواهند و برای همین خودرهبری، خودمدیریتی، خودکنترلی، خودشناسی و خودسازی، عزت نفس و اعتماد به نفس و تمامی ویژگی‌ها و صفات مثبتی که می‌توانند مربوط به خود باشند را مهم می‌دانند و ارج می‌نهند؛ چرا که در نهایت این کیفیت خود ماست که تعیین کننده مسیر و محتوای زندگی ما خواهد شد و موفقیت یا... ما را رقم خواهد زد. در این کتاب تمرین‌های کاربردی ارائه شده است که یه صورت نا خودآگاه با انجام دادن تمرین‌ها این سه شرط را در خواننده ایجاد می‌کند. کلمات کلیدی: موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، موانع موفقیت، برچسب‌ها: موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، موانع موفقیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری