رمان ژوزف و لیندا

رمان ژوزف و لیندا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا بیرقیان
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رمان ژوزف و لیندا کتاب رمان ژوزف و لیندا نوشته علیرضا بیرقیان داستان مردی است به نام ژوزف که معشوقه‌اش برده‌ی یکی از مردان ثروتمند شهر است، ژوزف تمام تلاشش را می‌کند تا پول تهیه کند و بتواند معشوقه خود را بخرد و تا آخر عمر او را برای خود نگه دارد اما... در قسمتی از رمان ژوزف و لیندا می‌خوانیم: ژوزف دست‌هایش را در جیبش فرو برد و دائم به مرگ جک فکر می‌کرد. همیشه وقتی بالای ساختمان روی میله‌های آهنی در خیالات خودش می‌گفت سقوط چه حسی دارد و این که یک قدمیه مرگ بودن چه حالی می‌تواند داشته باشد. جک زن و بچه داشت و حالا آن‌ها یتیم مانده بودن. به کنار خانه‌ی‌ آقای فاکس رسید و منتظر ماند تا لیندا در را باز کند. از داخل خانه صدای سرو صدا می‌آمد. احتمالا آقای فاکس مهمان دارد. لیندا به آرامی در را باز کرد و از پشت در سرک کشید به محض دیدن ژوزف به کتار او آمد و گفت: - سلام ژوزف - سلام ژوزف با سر به داخل خانه اشاره کرد و گفت: - مهمون دارین؟ - اره سرم شلوغه راستش شرمنده‌ام باید زود برم. ژوزف که متقاعد شده بود گفت: - البته... راستی وسایلتو آماده کن فردا شب حرکت می‌کنیم لیندا که ذوق کرده بود خودش را به آغوش ژوزف انداخت و گفت: - خیلی عالیه... ژوزف خیلی عالیه. ازت ممنونم. لیندا ادامه داد. - راستی ژوزف فرداشب کجا رو داریم بریم؟ - میریم خونه‌ی عمه ماری، چند روز پیش بهش نامه دادم که ما بزودی میایم  آنجا لیندا حالت چهره‌اش عوض شد و گفت: - تو که می‌گفتی اون از ما کنیزا بدش میاد. -اره ولی تو دیگه از فردا شب کنیز نیستی. کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان غمگین، دانلود رمان عاشقانه ژوزف و لیندا، رمان ژوزف و لیندا، رمان عاشقانه ژوزف و لیندا، برچسب‌ها: رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان غمگین، دانلود رمان عاشقانه ژوزف و لیندا، رمان ژوزف و لیندا، رمان عاشقانه ژوزف و لیندا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری