لغت‌نامه قرآنی سلام

لغت‌نامه قرآنی سلام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی اکبر رستگار
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

لغت‌نامه قرآنی سلام کتاب لغت‌نامه قرآنی سلام اثر علی اکبر رستگار مشتمل بر ترجمه و توضیح 12733 کلمه همراه با آموزش ترجمه قرآن کریم است. در این لغت‌نامه به مفردات اکتفا نشده و همه صورت‌های موجود یک کلمه در قرآن کریم ذکر شده است از طرفی توضیحات مربوط به هر کلمه پس از استخراج از منابع به زبانی ساده و قابل فهم برای عموم بازنویسی شده است. مرجع نگارش معانی لغات در لغت‌نامه سلام، اغلب تفسیر المیزان نوشته علامه طباطبایی و ترجمه آن توسط استاد سید محمد باقر شریف موسوی و ترجمه قرآن کریم اثر استاد شیخ حسین انصاریان (بهترین ترجمه موجود) است و از منابعی نظیر مفردات راغب، الفاظ قرآن نوشته استاد محمد رضایی و فرهنگ معاصر عربی فارسی نوشته استاد عبدالنبی قیّم و... نیز استفاده شده است.   کلمات کلیدی: فرهنگ لغات قرآنی، لغت نامه قرآن، یادگیری لغات قرآن، معنی لغات قرآن، دانلود ترجمه جدولی قرآن کریم به زبان فارسی، علوم قرآنی، ترجمه آنلاین کلمات قرآن، برچسب‌ها: فرهنگ لغات قرآنی، لغت نامه قرآن، یادگیری لغات قرآن، معنی لغات قرآن، دانلود ترجمه جدولی قرآن کریم به زبان فارسی، علوم قرآنی، ترجمه آنلاین کلمات قرآن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • علی اکبر رستگار
    (15:33)   1401/9/15
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    لینک دریافت رایگان ویرایش جدید لغتنامه قرآنی سلام 1401:
    http://mobin110.blogfa.com/post/71
  • علی اکبر رستگار
    (14:39)   1401/6/13
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    با سلام لطفاً ویرایش جدید لغتنامه قرآنی سلام را از آدرس ذیل جایگزین نسخه فعلی نمایید:
    http://www.mobin110.blogfa.com/category/18

بارگزاری