بچه‌های حیوانات وحشی

بچه‌های حیوانات وحشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دبورا لاک
  • مترجم : احسان کوثری نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

بچه‌های حیوانات وحشی کتاب بچه‌های حیوانات وحشی نوشته دبورا لاک کتابی آموزنده برای کودکان و حاوی مطالبی علمی درباره بچه‌های جانوران وحشی است که به صورت دوزبانه انگلیسی- فارسی گردآوری شده است. این کتاب برای نوآموزان زبان انگلیسی نیز مناسب است. در این کتاب تصاویر زیبا و معنادار، جملات ساده و دارای محتوای علمی وجود دارد و از دو زبان انگلیسی و فارسی برخوردار است که برای مخاطبان خردسال و بزرگسالان علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی، مطلوبیت و جذابیت را به همراه دارد. با مطالعه کتاب بچه‌های حیوانات وحشی کودکان می‌توانند هم با حیوانات آشنا شوند و هم زبان انگلیسی خود را قوی کنند. کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، آموزش حیوانات با زبان انگلیسی، کتاب دو زبانه حیوانات، کتاب دو زبانه بچه های حیوانات وحشی، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، آموزش حیوانات با زبان انگلیسی، کتاب دو زبانه حیوانات، کتاب دو زبانه بچه های حیوانات وحشی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری