دنیای یخی

دنیای یخی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کارین جنر
  • مترجم : احسان کوثری نیا
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دنیای یخی کتاب دنیای یخی اثر کارین جنر، با ترجمه احسان کوثری نیا کاوشی بر حیوانات در سردترین مناطق روی زمین دارد و دانستنی‌های خواندنی برای کودکان به دو زبان انگلیسی - فارسی را بیان می‌کند. این کتاب برای آموزش کودکان و آشنایی آن‌ها با مناطق قطبی زمین طراحی شده است. ویژگی دو زبانه بودن (انگلیسی و فارسی) به آموزش و تقویت زبان انگلیسی کودکان کمک می‌کند. مطالبی از قبیل قطب‌های شمال و جنوب، زندگی در قطب، حرکت در قطب، حیوانات قطبی، کوه‌های یخی، و نمایش‌های نورانی در شب‌های قطبی در این کتاب آمده است. کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی به کودکان، کتاب دو زبانه حیوانات، آشنایی با حیوانات، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، آموزش زبان انگلیسی، آموزش حیوانات با زبان انگلیسی، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی به کودکان، کتاب دو زبانه حیوانات، آشنایی با حیوانات، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، آموزش زبان انگلیسی، آموزش حیوانات با زبان انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری