رمان قهر و مهر

رمان قهر و مهر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فریبرز یدالهی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رمان قهر و مهر کتاب قهر و مهر اثر فریبرز یدالهی، عاشقانه‌ای است که سرگردانی انسان معاصر را بیان می‌کند با بیان عدم قطعیت، تفاوت فرهنگ‌ها، شتاب‌زدگی انسان امروز و پشیمانی او را تصویر کرده است. کتاب قهر و مهر عشق، هوس و شک و تردید و نگاه‌های متفاوت افراد را با کلامی این‌گونه آغاز می‌کند: همه در گشت و گذار همه در عیش و سرور ماهی تنگ بلور در بهار آخر اسیر همچنان از خانه دور. عشق و هوس در هم می‌آمیزند و از نگاه افراد معنایی متفاوت می‌یابند. در جایی دیگر از کتاب می‌خوانیم: ز خودم می‌پرسم که مترسک ز چه دوخته لب بسته دهن و نگوید که نی‌ام جنس بشر هم‌چنان می‌ترسند مرغکان تا که به منقار برند اندکی حاصل باغ ذره‌ای خرمن دشت به عبث پندارند آدمیزاده مدام منتظر بیدار است. کلمات کلیدی: رمان قهر و مهر، دانلود pdf رمان قصه قهر و مهر، دانلود رمان ایرانی، رمان رمانتیک، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، فریبرز یداللهی، رمان عاشقانه، رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان قهر و مهر، برچسب‌ها: رمان قهر و مهر، دانلود pdf رمان قصه قهر و مهر، دانلود رمان ایرانی، رمان رمانتیک، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، فریبرز یداللهی، رمان عاشقانه، رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان قهر و مهر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری