لغات سطح ابتدایی english vocabulary in use

لغات سطح ابتدایی english vocabulary in use

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : کامبیز قوطوری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

لغات سطح ابتدایی english vocabulary in use کتاب لغات سطح ابتدایی english vocabulary in use دربردارنده‌ی لغات انگلیسی همراه با ترجمه است که یادگیری لغات انگلیسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های یادگیری زبان است. این کتاب برای کلیه افراد به خصوص افرادی که نیاز به یک مرور سریع بر روی دامنه لغت‌هایشان دارند و همچنین برای زبان دانشجویان و زبان‌دانش آموزان کنکوری بسیار مفید است. لغت‌های پرکاربرد به همراه معانی‌ که بیشترین کاربرد را برای آن لغت دارند در نظر گرفته شده است. لغت‌ها همه به فارسی روان ترجمه شده است.     کلمات کلیدی: لغات پرکاربرد انگلیسی، لغت انگلیسی، زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش انگلیسی، دانلود اصطلاحات انگلیسی، برچسب‌ها: لغات پرکاربرد انگلیسی، لغت انگلیسی، زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش انگلیسی، دانلود اصطلاحات انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری