آسمانى‌ترین عشق

آسمانى‌ترین عشق

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آسمانى‌ترین عشق کتاب آسمانى‌ترین عشق به قلم مهدی خدامیان آرانی نوشته شده است. خدا عشقى بزرگ در قلب ما قرار داده است و به همین جهت ما باید شکرگزار او باشیم. اگر آن عشق نبود، این همه شور در زندگى ما هم نبود. من از عشقى آسمانى سخن مى‌گویم، عشقى که تمام وجود ما را در برگرفته است. کسانى که خود عشق هم عاشق آن‌ها است! آرى، من از عشق به پیامبر و امامان معصوم(ع) سخن مى‌گویم. در این کتاب مى‌توانى با ارزش این عشق آسمانى، بیشتر آشنا شوى و آنگاه در مسیر رضایت آن‌ها گام بردارى. من براى تو گوهرهاى زیبایى را انتخاب کرده‌ام که امیدوارم برایت جالب و جذاب باشد. کلمات کلیدی: ویژه عاشورا، کتاب های اخلاق و معارف، اهل البیت، شیعه شناسی، عاشورا، کربلا، برچسب‌ها: ویژه عاشورا، کتاب های اخلاق و معارف، اهل البیت، شیعه شناسی، عاشورا، کربلا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری