من کمکت خواهم کرد

من کمکت خواهم کرد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آندریا آبوت
  • مترجم : مصیب شیرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

من کمکت خواهم کرد داستان کتاب من کمکت خواهم کرد اثر آندریا آبوت مناسب برای کودکان در جهت حفاظت تالاب‌ها و محیط زیست است و هم‌چنین آموزش ضرب‌المثلی ایرانی به نام از هر دست بدهید از همان دست می‌گیرید. از ماست که بر ماست؛ هر چه کنی به خود کنی، گر همه نیک و بد کنی؛ هر کسی آن دِرود عاقبت کار که کِشت؛ گندم از گندم بروید، جو ز جو؛ چو بد کردی مباش ایمن ز آفات؛ و... این‌ها تنها بخشی از ضرب‌المثل‌ها و عباراتی هستند که همگی به نوعی به ما می‌گویند وضعیت امروز ما نتیجه رفتار دیروز، و سعادت یا تیره‌بختی ما در آینده نتیجه اعمال و رفتار امروز ما است. در خصوص طبیعت و محیط زیست و رفتار ما به حیوانات هم این موضوع صادق است. این داستان نگاهی به طبیعت و محیط زیست و فرهنگ دارد. کلمات کلیدی: داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب کودک، کتاب داستان کودک، داستان آموزنده، کتاب داستان من کمکت خواهم کرد، داستان بچگانه، برچسب‌ها: داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب کودک، کتاب داستان کودک، داستان آموزنده، کتاب داستان من کمکت خواهم کرد، داستان بچگانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری