مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش

مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش جهت ارائه یک مصاحبه و گزینش عالی نیاز به تسلط کامل به مسائل عقیدتی و سیاسی می‌باشد. ما در کتاب مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش به اختصار مهم‌ترین مواردی را که طی سال‌های اخیر در هسته‌ی گزینش وزارت آموزش و پرورش از داوطلبان سوال شده است آورده‌ایم. این کتاب شامل سرفصل‌های به شرح زیر است: - اطلاعات فردی - سوالات احکام - سوالات سیاسی - سوالات مربوط به مجلس شورای اسلامی - ...   کلمات کلیدی: مصاحبه شغلی، ترفندهای مصاحبه، آموزش مصاحبه، استخدام، نمونه سوالات مصاحبه حضوری و گزینش آموزش و پرورش، سوالات مصاحبه گزینش، مهارت گفتاری، برچسب‌ها: مصاحبه شغلی، ترفندهای مصاحبه، آموزش مصاحبه، استخدام، نمونه سوالات مصاحبه حضوری و گزینش آموزش و پرورش، سوالات مصاحبه گزینش، مهارت گفتاری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری