به باغ خدا برویم

به باغ خدا برویم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

به باغ خدا برویم کتاب به باغ خدا برویم اثر مهدی خدامیان آرانی به مسئله فضیلت مسجد پرداخته است. آیا مى‌دانید وقتى در مسجد حضور پیدا مى‌کنید، چقدر خیر و برکت را به سوى خود جذب مى‌کنید؟ آیا مى‌دانید مسجد خانه دوست است و در آن جا مى‌توان به راحتى به دریایى از رحمت و مهربانى او رسید؟ آیا مى‌دانید که بهشت مشتاق کسى است که دل در گرو عشق مسجد داشته باشد؟ آیا مى‌دانید قلب مسجد براى حضور من و تو تنگ مى‌شود؟! بیایید با حضور در مسجد تلاش کنیم تا معنویّت را در زندگى خود پررنگ‌تر کنیم و به آرامش بیشتر برسیم. این کتاب به شما کمک مى‌کند تا با آثار حضور در مسجد بیشتر آشنا شوید. شما مى‌توانید دلیل سخنان مرا در پیوست‌هایى که برایتان ذکر کرده‌ام، بیابید. کلمات کلیدی: اسلام، حضور در مسجد، فضیلت مسجد، فواید مسجد رفتن، ثواب نماز خواندن در مسجد، اهمیت نماز خواندن در مسجد، برچسب‌ها: اسلام، حضور در مسجد، فضیلت مسجد، فواید مسجد رفتن، ثواب نماز خواندن در مسجد، اهمیت نماز خواندن در مسجد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری