قصه معراج

قصه معراج

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

قصه معراج کتاب قصه معراج نوشته مهدی خدامیان آرانی به مسئله معراج، یکی از معجزات علمی و عملی پیامبر اعظم(ص) پرداخته است. برای تو می‌نویسم! به راستی که نوشتن برای تو افتخار من است. ای که عشق حضرت علی(ع) به سینه‌ات داری! و چون نام زیبایش را می‌شنوی، اشک شوق در چشم‌هایت حلقه می‌زند. من می‌خواهم تو را به سفری آسمانی ببرم. آیا با من می‌آیی؟ من و تو می‌خواهیم به همراه پیامبر به آسمان‌ها برویم و ببینیم که در آن بالا، چه خبرهایی بوده است؟ حتماً سؤال می‌کنی که چگونه؟ با خواندن این کتاب، می‌توانی از همه آنچه در سفر معراج پیامبر روی داده است با خبر شوی! من با مراجعه به احادیث اهل بیت(ع)، این سفر را برایت به تصویر می‌کشم. امیدوارم که این کتاب برایت مفید باش. این کتاب را به مادر مهربان خود، اهدا می‌کنم چرا که مهر او، معراج دل من است. کلمات کلیدی: معراج، سفر معراج، معراج حضرت محمد، کتاب های عرفان و تصوف، حضرت محمد، زندگی پیامبر، پیامبر اسلام، داستان معراج پیامبر اکرم، برچسب‌ها: معراج، سفر معراج، معراج حضرت محمد، کتاب های عرفان و تصوف، حضرت محمد، زندگی پیامبر، پیامبر اسلام، داستان معراج پیامبر اکرم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری