200 نکته برای مدیریت ریسک با PertMaster

200 نکته برای مدیریت ریسک با PertMaster

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی شهنوازی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

200 نکته برای مدیریت ریسک با PertMaster کتاب 200 نکته برای مدیریت ریسک با PertMaster نوشته علی شهنوازی به مسئله ریسک که در همه پروژه‌ها وجود دارد می‌پردازد. باید در نظر داشت که بعضی از پروژه‌ها دارای ریسک بیشتری می‌باشند، لذا ضروری است تأثیر ریسک‌های پروژه بر زمان و هزینه، کمّی سازی شده و توزیع ریسکی آن‌ها گزارش شود. مدیریت ریسک پروژه مورد تاکید ISO 13000، ISO 55000 و PMBOK می‌باشد. پیشتر در مدیریت پروژه نرم افزار‌های پریماورا و MSP کاربرد داشتند ولی با تاکید بیشتر بر ویژگی تغییرپذیری پروژه‌ها و لحاظ نقش ریسک در تصمیم‌گیری‌ها جایگاه پرت مستر افزایش یافته است. این نرم افزار که توسط شرکت oracle عرضه می‌شود توانایی لحاظ انواع ریسک شامل ریسک زمانی، ریسک هزینه، ریسک وجود، ریسک شاخه اختمالی و ریسک ارتباط را داشته و قادر هست در شرایط ریسکی نرخ بازده سرمایه گذاری و ارزش خالص حال پروژه را محاسبه نماید. از قابلیت‌های دیگر این نرم افزار ارائه WBS، نمودار گانت، مقایسه برنامه واقعی با برنامه مبنا می‌باشد. کلمات کلیدی: مدیریت، دانلود کتاب مدیریت، ریسک، ریسک چیست، مدیریت ریسک، فرآیند مدیریت ریسک، انواع فرآیند مدیریت ریسک، مدیریت ریسک پروژه، مدیریت ریسک با PertMaster، برچسب‌ها: مدیریت، دانلود کتاب مدیریت، ریسک، ریسک چیست، مدیریت ریسک، فرآیند مدیریت ریسک، انواع فرآیند مدیریت ریسک، مدیریت ریسک پروژه، مدیریت ریسک با PertMaster
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری