خلاصه‌ای از هفت خوان رستم

خلاصه‌ای از هفت خوان رستم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فریناز جلالی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

خلاصه‌ای از هفت خوان رستم داستان کتاب خلاصه‌ای از هفت خوان رستم نوشته فریناز جلالی همانند بسیاری از داستان‌های شاهنامه دارای حرف‌های فراوانی برای مردمان، نخبگان، فرمانروایان و… است. این کتاب علاوه بر آنکه داستان در قالبی نمادین و با بیانی جذاب، هشدار می‌دهد که تصمیم نادرست یک فرمانروای نا آگاه (کی‌کاووس) چه مشکلات و تنگناهایی را رقم می‌زند و برای جبران چه سختی‌های فراوانی را باید پشت سر گذاشت! البته برای درک این موضوع باید شاهنامه را از پیش از داستان هفت خوان رستم پیگیری کنیم و توجه ویژه‌ای به پس از این داستان هم داشته باشیم که مخاطبان حتما این درک و این شناخت را دارند. کلمات کلیدی: شاهنامه، خلاصه داستان هفت خوان رستم، هفت خوان اسفندیار، داستان رستم، هفتخان رستم، داستان های شاهنامه، برچسب‌ها: شاهنامه، خلاصه داستان هفت خوان رستم، هفت خوان اسفندیار، داستان رستم، هفتخان رستم، داستان های شاهنامه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری