در قصر تنهایی

در قصر تنهایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

در قصر تنهایی کتاب در قصر تنهایی نوشته مهدی خدامیان آرانی قرارداد صلح امام حسن‌(ع) و معاویه را که از جنگ بین کوفیان و شامیان جلوگیری کرد و طی آن خلافت به شروطی از امام حسن به معاویه منتقل گردید را بیان می‌کند. همیشه مى خواستم بدانم چرا امام حسن(ع) از جنگ با دشمن کناره گیرى کرد و با معاویه صلح نمود. راستش را بخواهید من در مورد حماسه کربلا خیلى چیزها شنیده بودم و تعجّب مى‌کردم که چرا امام حسن(ع) در مقابل دشمن استقامت نکرد! من مى‌دانستم که حتماً کار او علّت واضحى داشته است که من از آن بى خبر مانده‌ام. سرانجام یک شب تصمیم گرفتم تا به عمق تاریخ، سفر کنم و از رمز و راز صلح امام حسن(ع) با خبر شوم. و این چنین بود که سفر شش ماهه من آغاز شد و فهمیدم که من از چه حماسه بزرگى بى اطّلاع بوده ام. این کتاب که در دست شماست حاصل سفر من است. شما مى‌توانید با خواندن این کتاب از عظمت حماسه صلح امام حسن(ع) با خبر شوید و باور کنید که اگر این حماسه نبود اکنون از اسلام هیچ خبرى نبود. کلمات کلیدی: اهل البیت، امامت، امام حسن، زندگی امامان، صلح امام حسن، آشنایی با امام حسن، برچسب‌ها: اهل البیت، امامت، امام حسن، زندگی امامان، صلح امام حسن، آشنایی با امام حسن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری