لاله زار

لاله زار

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حامد طرزی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

لاله زار کتاب شعر لاله زار اولین اثر از حامد طرزی است که در چند موضوع از قبیل مرگ، یار، دیار، می سروده شده‌اند. در این کتاب چندین اشعار زیبا با سبکی متفاوت و قابل تحسین از دو جهت سروده شده است، یکی ظاهری زیبا و روان و دوم معنی مفهوم عمیق بطوری که هرکس نمی‌تواند به معنا و مفهوم آن پی ببرد. در قسمتی از کتاب شعر لاله زار می‌خوانیم: امشب شاعر خواند آیتی حکیم تا که گردد در غم ما بسی سهیم هرگز نشد فراق ز وی همی نوشیم یا آنکه ذکر وی نباشد روی نهیم این لاله زار که خواهد شد قبر ما کس روز ازل ندانست گردد بهر ما مست می‌شدیم که اجل آید بر ما تا ز بی‌خبری ندانیم چه آید بر سر ما کلمات کلیدی: شعر عاشقانه، دانلود شعر عاشقانه، شعر نو، مجموعه شعر، دانلود مجموعه شعر، کتاب شعر نو، شعر فارسی، کتاب شعر، مجموعه شعر فارسی، برچسب‌ها: شعر عاشقانه، دانلود شعر عاشقانه، شعر نو، مجموعه شعر، دانلود مجموعه شعر، کتاب شعر نو، شعر فارسی، کتاب شعر، مجموعه شعر فارسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری