21 قانون مالی برای کسب درآمد بیشتر

21 قانون مالی برای کسب درآمد بیشتر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا فریدون نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

21 قانون مالی برای کسب درآمد بیشتر در کتاب 21 قانون مالی برای کسب درآمد بیشتر نوشته رضا فریدون نژاد، راهکارها و روش‌هایی جهت افزایش درآمد در زندگیتان بیان می‌شود. پول درآوردن و درآمدزایی همیشه موضوع مهم مورد توجه بوده است. تمام تلاش‌ها و رفت و آمد‌های افراد در جامعه در طول روز برای کسب درآمد و گذراندن امور زندگی است. هر بخش از زندگی دارای قوانین خاص خود است، بحث مالی و کسب درآمد بیشتر هم قوانین خاص خود را دارد که اگر بخواهیم به این هدف یعنی درآمدزایی بیشتر برسیم باید از این قوانین پیروی کنیم. این کتاب را با دقت مطالعه کنید و تا حد امکان از قوانین آن پیروی کنید و شاهد نتایج آن باشید.     کلمات کلیدی: کسب و کار، کسب درآمد بیشتر، روش‌های کسب درآمد، کسب درآمد بدون سرمایه، کسب درآمد بدون سرمایه، راه های افزایش درآمد، ثروتمند شدن، برچسب‌ها: کسب و کار، کسب درآمد بیشتر، روش‌های کسب درآمد، کسب درآمد بدون سرمایه، کسب درآمد بدون سرمایه، راه های افزایش درآمد، ثروتمند شدن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری