ساعت 22 و چند داستان دیگر

ساعت 22 و چند داستان دیگر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرزان پارسافرد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

ساعت 22 و چند داستان دیگر کتاب ساعت 22 و چند داستان دیگر، شامل 10 داستان کوتاه از فرزان پارسافرد است. در زندگی اتفاقاتی در پیرامون ما رخ می‌دهد که شاید برای لحظه‌ای مارا از آنچه که هستیم دور کند و بر دنیایی دیگر قدم گذاریم. دنیایی که می‌تواند مارا با چالشی جدید از زندگی روبرو کند و موضوعاتی که کمتر در مورد آن فکر میکنیم، بر سر راه ما قرار دهد. گذشت زمان در زندگی به انسان ثابت کرده است که او باید آمادگی مقابله با هر رویدادی را داشته باشد، شاید همین لحظه، شاید فردا و شاید سال‌ها بعد... برخی از داستان‌های این مجموعه به شرح زیر است: ساعت " 22 " بیست و هفتمین روز  نقاش گذشته هشت فوریه و... کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه ساعت 22 و چند داستان دیگر، داستان، دانلود داستان، دانلود داستان ساعت 22 و چند داستان دیگر، برچسب‌ها: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه ساعت 22 و چند داستان دیگر، داستان، دانلود داستان، دانلود داستان ساعت 22 و چند داستان دیگر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری