تحلیل تکنیکال یا بنیادی

تحلیل تکنیکال یا بنیادی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسن رحمانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

تحلیل تکنیکال یا بنیادی کتاب تحلیل تکنیکال یا بنیادی نوشته حسن رحمانی از بازار بورس که یکی از بهترین بازارهای سرمایه گذاری در کشور به شمار می‌آید سخن به میان آورده است. با آموزش صحیح به واقع می‌توان درآمد مناسبی را از بازار کسب کرد و با تقویت هوش مالی، سرمایه گذاری‌های بهتری را رقم زد و در غیر این صورت، چیزی جز ضرر از این بازار عاید نخواهد شد. ازاین رو با انتشار کتاب تحلیل تکنیکال یا بنیادی سعی شده است بخشی از این نیاز پوشش داده شود. در این کتاب به مفاهیم تحلیل بنیادین و تکنیکال به عنوان دو مدل پایه‌ی فعالیت تحلیلی در بازارهای مالی پرداخته شده است و با مقایسه و مثال‌های گوناگون به شما در انتخاب مسیر سرمایه گذاری در بورس کمک خواهد کرد. این کتاب برای علاقه مندان به بازار بورس، تحلیلگران بنیادی، تحلیلگران تکنیکال و سایر فعالان بازارهای مالی می‌تواند مفید واقع شود. حسن رحمانی در این کتاب به واسطه‌ی تجربیات چندین سال فعالیت تحلیلی و مشاوره در بازار سرمایه سعی داشته، مطالب کاملا کاربردی و متناسب با بازار بورس ارائه کند. کلمات کلیدی: بورس، بازار بورس، بازارهای سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در بورس، برچسب‌ها: بورس، بازار بورس، بازارهای سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در بورس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری