نهنگ آبی یا نظریه‌ی لوسیفر

نهنگ آبی یا نظریه‌ی لوسیفر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جواد امینی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نهنگ آبی یا نظریه‌ی لوسیفر کتاب نهنگ آبی یا نظریه‌ی لوسیفر نوشته جواد امینی درباره‌ی چالشی است، طراحی شده با نام نهنگ ابی که توجه اکثر رسانه‌ها را به خود اختصاص داده و قربانی‌های زیادی در سراسر جهان. بازی نهنگ آبی گرفته است. چالش نهنگ آبی یک بازی غیرنرم نرم افزاری مخفیانه که به کمک تماس‌های آنلاین اینترنتی انجام می‌شود که نشانه‌هایی از آن در چند کشور گزارش شده است. بازی متشکل از چند چالش است که مدیران آن‌ها را در طول ۵ روز به بازیکنان واگذار می‌کنند و در چالش نهایی نیاز به ارتکاب خودکشی پیدا می‌کند. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که نهنگ ابی در اصل حقه‌ای ساختگی و اغراق شده است و افرادی آن را به منظور دست انداختن مخاطب طراحی کرده‌اند. با این حال این امکان وجود دارد که این پدیده منجر به رفتار‌های تقلیدی خودازارانه و خودکشی تقلیدی باشد. کلمات کلیدی: نهنگ آبی، بازی نهنگ آبی، چالش نهنگ آبی، برچسب‌ها: نهنگ آبی، بازی نهنگ آبی، چالش نهنگ آبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری