فضیلت زیارت امام حسین (ع)

فضیلت زیارت امام حسین (ع)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رسول خامه یار
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

فضیلت زیارت امام حسین (ع) کتاب فضیلت زیارت امام حسین (ع) نوشته رسول خامه یار به فضیلت زیارت امام حسین پرداخته که خداوند اجر و پاداش بسیاری قرار داده است. یکی از مقرب‌ترین این اولیاء و ائمه معصومین، حضرت سیدالشهداء امام حسین (ع) است. اجر و فضیلت زیارت امام حسین (ع) با توجه به احادیث و روایات پیامبر اکرم (ص) و ائمه هدی (ع)، از اندازه و شمارش فراتر است و پاداش آن در روایات و احادیث چنین بیان شده است: برابر با انجام فریضه حج و عمره و پیکار و جهاد در راه خدا و حتی افضل از آن است. افزایش طول عمر، سلامتی جسم و مال و روزی است. از بین رفتن غم و اندوه و راحتی جان کندن و بر طرف شدن هول و وحشت قبر است. قرار گرفتن در میان فرشتگان از هنگام عزیمت به سوی مرقد شریف امام (ع) تا هنگام بازگشت به منزل و کاشانه. برخورداری از دعای خیر ائمه طاهرین (ع) است. زیارت امام حسین (ع) در واقع عرض ارادت و توسل در امور دنیا و آخرت به حضرت ایشان است، انسان‌ها با این زیارت انس و قربت دیرینه‌ای را در هر روز هفته و هر ماه سال و در هر مناسبت با واژه‌های تقوی و خلوص برقرار می‌نمایند و با زمزمه‌هایی عاشقانه در محضر حضرت حق به آستان ربوی خداوند متعال بیش از بیش تقرب می‌جویند. زیارت برائت از کافران و حاکمان ظالم و ستم (یزیدیان و بنی امیه و پیروان آنان) است. زیارت ارج نهادن به احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر است همان گونه که حضرت سید الشهداء (ع) خود به این مسأله اشاره نمود. کلمات کلیدی: زیارت عاشورا، امام حسین، فضیلت زیارت امام حسین، عاشورا، امام حسین، زیارت امام حسین، کربلا، برچسب‌ها: زیارت عاشورا، امام حسین، فضیلت زیارت امام حسین، عاشورا، امام حسین، زیارت امام حسین، کربلا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری