برای چشم‌هایش

برای چشم‌هایش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهرام سورتجی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

برای چشم‌هایش کتاب برای چشم‌هایش گزیده‌ای از سروده‌های پارسی شهرام سورتجی که خواننده را یاد عشق‌های کودکی و کوچه‌های عاشقی؛ جایی که یک قدم فراتر از عشق؛ عشق را در محدوده ممنوعه بیم و امید ایستاده باز می‌دارد. در قسمتی از کتاب برای چشم‌هایش می‌خوانید: سالیانی ست گذشت... که من و تو با هم کنجِ آن تنهایی زیرِ آن بوتۀ یاس شعرها می خواندیم داستان هایی چند قصه هایی از عشق …… نوبت خواندن تو وقت پروازم بود روی بالِ رویا من همه محو صدایت بودم و هر از گاهی چند چشم بر چشمانت مات و مبهوت نگاهت بودم کلمات کلیدی: شعر عاشقانه، دانلود شعر عاشقانه، شعر نو، مجموعه شعر، دانلود مجموعه شعر، کتاب شعر نو، شعر فارسی، کتاب شعر، مجموعه شعر فارسی، برچسب‌ها: شعر عاشقانه، دانلود شعر عاشقانه، شعر نو، مجموعه شعر، دانلود مجموعه شعر، کتاب شعر نو، شعر فارسی، کتاب شعر، مجموعه شعر فارسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری