دعای کمیل با ترجمه فارسی

دعای کمیل با ترجمه فارسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عزیز باقریار
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دعای کمیل با ترجمه فارسی کتاب دعای کمیل با ترجمه فارسی با ویرایش زیبا جهت استفاده دلدادگان امیرالمومنین (ع) آماده‌سازی شده است. دعای کمیل از دعاهای رایج شیعیان است. مشهور است که دعای کمیل آن دعایی است که جبرائیل به خضر آموخت پس علی آن را به کمیل بن زیاد که از خواص وی بود آموخت. این دعا، حاوی مضامین بلند عرفانی است و شامل مجموعه‌هایی از سری جملات هم آهنگ است که خواننده دعا در آن‌ها از خداوند طلب بخشایش گناهانش را می‌نماید. دعای کمیل در شب‌های نیمه شعبان و در هر شب جمعه خوانده می‌شود. به باور شیعیان برای آسودگی از شرّ دشمنان و گشایش روزی و آمرزش گناهان سودمند است. کلمات کلیدی: دعای کمیل، متن دعا، دانلود متن دعای کمیل، ترجمه دعای کمیل، دعای معروف کمیل، دانلود کتاب دعا، دعا، برچسب‌ها: دعای کمیل، متن دعا، دانلود متن دعای کمیل، ترجمه دعای کمیل، دعای معروف کمیل، دانلود کتاب دعا، دعا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری