قلب انسان، ملخ، ماهی، کرم و خرچنگ

قلب انسان، ملخ، ماهی، کرم و خرچنگ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا محمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

قلب انسان، ملخ، ماهی، کرم و خرچنگ کتاب قلب انسان ملخ ماهی کرم و خرچنگ نوشته رضا محمدی کوتاه‌ترین و مفهومی‌ترین کتاب جهت یادگیری بخش قلب انسان و حیوانات است که دارای مفاهیم عمیقی می‌باشد. دل یا قلب نوعی عضو عضلانی در انسان‌ها و دیگر حیوانات است که خون را از طریق رگ خونی در دستگاه گردش خون به گردش درمی‌آورد. خون اکسیژن و مواد غذایی لازم را برای بدن مهیا می‌سازد و همچنین به از بین رفتن مواد زائد ناشی از متابولیسم (سوخت و ساز بدن) کمک می‌کند. قلب در لغت به معنی دگرگونی است قلب از لحاظ علمی اندامی است که در مرکز قفسهٔ سینه (متمایل به سمت چپ) واقع شده است و خون را پمپاژ می‌کند نام این عضو به علت اینکه باعث دگرگونی خون و تبدیل خون کثیف به خون تمیز می‌شود قلب نام گذاری شده است در دگرگون کردن خون قلب مانند یک تلمبه عمل می‌کند. کلمات کلیدی: قلب انسان، ساختمان قلب، آناتومی قلب، شکل قلب انسان، ساختار قلب، لایه های قلب، قلب انسان و حیوانات، تفاوت قلب انسان و حیوانات، برچسب‌ها: قلب انسان، ساختمان قلب، آناتومی قلب، شکل قلب انسان، ساختار قلب، لایه های قلب، قلب انسان و حیوانات، تفاوت قلب انسان و حیوانات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری