برنامه‌ریزی تحصیلی برای یک ترم و موانع آن

برنامه‌ریزی تحصیلی برای یک ترم و موانع آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه قمری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

برنامه‌ریزی تحصیلی برای یک ترم و موانع آن کتاب برنامه‌ریزی تحصیلی برای یک ترم و موانع آن نوشته فاطمه قمری درباره‌ی داشتن برنامه و فراهم کردن نقشه‌ای دقیق برای رسیدن به هدف و مقصود است. دانشجو در طول ترم با توجه به شرایط خاص خود فعالیت‌های گوناگونی را انجام می‌دهد تا بتواند از فرصت موجود استفاده بهینه داشته باشد. گرچه تصور می‌شود که تنها وظیفه‌ی دانشجو در طول ترم، درس خواندن است، اما عملاً این گونه نیست. با طرح یک برنامه می‌پذیریم که ما به عنوان دانشجو، می‌توانیم به سایر فعالیت‌ها نیز بپردازیم؛ اما هر کاری را در وقت مخصوص آن انجام دهیم. نکته‌ای که مهم تر از برنامه داشتن است، برنامه پذیر بودن است؛ به عبارت دیگر اجرای برنامه، بخش مهم برنامه ریزی است. با این مقدمه، به راهکارهایی را در سه گام جهت برنامه ریزی در طول ترم تحصیلی اشاره می‌کنیم. مطالعه این کتاب معادل شرکت در یک کارگاه 2 ساعته در مورد برنامه ریزی تحصیلی است. کلمات کلیدی: مطالعه، برنامه ریزی تحصیلی، شیوه درس خواندن، جدول برنامه ریزی برای درس خواندن، نحوه برنامه ریزی درسی، برنامه ریزی مناسب برای درس خواندن، برچسب‌ها: مطالعه، برنامه ریزی تحصیلی، شیوه درس خواندن، جدول برنامه ریزی برای درس خواندن، نحوه برنامه ریزی درسی، برنامه ریزی مناسب برای درس خواندن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری