دانستنی‌های اربعین حسینی

دانستنی‌های اربعین حسینی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا اکرمی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دانستنی‌های اربعین حسینی کتاب دانستنی‌های اربعین حسینی نوشته رضا اکرمی دربارهٔ اربعین حسینی یکی از پربحث‌ترین واقعهٔ تاریخ است. اربعین حسینی ۲۰ صفر و چهلمین روز واقعه کربلا و شهادت امام حسین (ع) است. مشهور است که اسیران کربلا روز ۲۰ ماه صفر سال ۶۱ ق در بازگشت از شام، برای زیارت مدفن امام حسین (ع) به کربلا آمده‌اند. همچنین در این روز جابر بن عبدالله انصاری به زیارت قبر امام حسین آمده است. زیارت اربعین از اعمال خاص این روز است که بنابر روایتی از امام حسن عسکری (ع) از نشانه‌های مؤمن دانسته شده است. اربعین حسینی از جوانب مختلف مورد تحقیق و بررسی محققان قرار گرفته و تاکنون آثار و دست آوردهای گران بهایی در این زمینه ارائه گردیده است و با حرکت زمان پژوهش‌های ارزنده‌تر و جامع و کامل‌تری توسط پژوهشگران سخت‌کوش جمع آوری می‌گردد. کلمات کلیدی: عاشورا، کربلا، امام حسین، پیاده روی اربعین، قیام امام حسین، اربعین، شهادت امام حسین، ارزش و جایگاه اربعین حسینی، اربعین نور، اربعین حسینی و کودکان، برچسب‌ها: عاشورا، کربلا، امام حسین، پیاده روی اربعین، قیام امام حسین، اربعین، شهادت امام حسین، ارزش و جایگاه اربعین حسینی، اربعین نور، اربعین حسینی و کودکان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری