دعای ندبه: زندگی در فردایی نورانی

دعای ندبه: زندگی در فردایی نورانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اصغر طاهرزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دعای ندبه: زندگی در فردایی نورانی کتاب دعای ندبه: زندگی در فردایی نورانی نوشته اصغر طاهرزاده، قصه دل همه آگاهان به حقانیت حاکمیت حق است که به وعده خداوند ایمان دارند و هرگز ظلم روزگاران را به رسمیت نمی‌شناسند و یک روز از زندگی را بی امام خود نخواهند گذراند و اگر از ظهور او محروماند نگذاشته‌اند که از نجوای با او محروم شوند. دعای ندبه؛ متذکر جریان نورانی تاریخ است که از حضرت آدم (ع) شروع شده و از طریق سایر انبیاء (ع) همواره تاریخ را درمی‌نوردد و جلو می‌رود، و معتقدان به این جریانِ نورانی را از مهلکه‌های ظلمات روزگارشان رهایی می‌بخشد. در مقابل این جریان نورانی، جریانی است که همواره گرفتار ظلمات زمانه خود است و نه‌تنها از آن غافله بزرگ که نهایتی بس نورانی دارد عقب می‌افتد بلکه گرفتار پوچی و بی‌ثمری خواهد شد. دعای ندبه؛ گویای حقیقتی است که همة مسلمانان و حتی غیر مسلمانان نیز می‌توانند بر محور آن به منزل‌های امیدبخش آیندة بشر نایل شوند.   کلمات کلیدی: دانلود کتاب دعا، ادعیه، دعای ندبه، ترجمه دعا، اهل البیت، تفسیر دعا، دعا شناسی، برچسب‌ها: دانلود کتاب دعا، ادعیه، دعای ندبه، ترجمه دعا، اهل البیت، تفسیر دعا، دعا شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری