چگونه در زمان کم لاغر شویم و لاغر بمانیم؟

چگونه در زمان کم لاغر شویم و لاغر بمانیم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابراهیم رجب زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

چگونه در زمان کم لاغر شویم و لاغر بمانیم؟ کتاب چگونه در زمان کم لاغر شویم و لاغر بمانیم؟ به قلم ابراهیم رجب زاده به تحریر در آمده است.  آیا تا به حال پیش آمده است بخواهید وزن کم کنید ولی بعد از چند روز بی خیال شوید و یا اینکه ندانید باید از چه روشی برای کاهش وزن عالی و ماندگار اقدام کنید. بسیاری از افراد برای کاهش وزن با روش‌های زیادی مواجه هستند ولی نمی‌دانند که بهترین حالت برای چربی سوزی و لاغر شدن کدام روش است، بنابراین در انتخاب خود دچار مشکل می‌شوند و بدترین راه را انتخاب می‌کنند که در این حالت کاهش وزن آن‌ها با دو حالت بسیار بد مواجه می‌شود. اول اینکه به علت سختی و فشار وارده از روش انتخابی برای کاهش وزن شکست می‌خورند و ترجیح می‌دهند که چاق بمانند. دومین حالت این است که کاهش وزن سریع را تجربه می‌کنند و بعد از مدت کوتاهی به حالت اول برمی گردند. اگر شما هم تاکنون مشکلات فوق را تجربه کرده‌اید و یا اینکه می‌خواهید با روشی مطمئن کاهش وزن عالی و ماندگار را تجربه کنید و برای همیشه از شر چربی‌های اضافه خلاص شوید این کتاب بهترین روش ممکن را به شما معرفی خواهد کرد. کلمات کلیدی: چاقی، لاغری، چگونه لاغر شویم، رژیم لاغری، درمان چاقی، لاغری را با گیاهان دارویی، راه های مختلف لاغری، برچسب‌ها: چاقی، لاغری، چگونه لاغر شویم، رژیم لاغری، درمان چاقی، لاغری را با گیاهان دارویی، راه های مختلف لاغری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری