زریر

زریر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شروین وکیلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

زریر کتاب زریر نوشته شروین وکیلی مجموعه‌ای از هفده داستان تاریخی است که به دوره‌های زمانی گوناگون مربوط می‌شوند و همگی با سرگذشت تمدن ایرانی پیوندی دارند. داستان‌ها از دو صفحه تا سی چهل صفحه را در بر می‌گیرند و قالب‌شان از گزارش‌های علمی تخیلی تا روایت‌های اساطیری-تاریخی نوسان می‌کند. بند ناف همه‌شان رخدادهایی واقعی و تاریخی هستند که گره‌ای و معمایی دارند و می‌شده درباره‌شان گمانه‌زنی کرد. برخی از این گمانه‌زنی‌ها (مانند داستان رخشانه یا مادی)، بر شواهد تاریخی متکی است و روایتی جایگزین و محتمل‌تر از تاریخ‌های رسمی را به دست می‌دهد. برخی دیگر (مثل فرشگردساز و قهر حلب) تخیلی هستند، اما همگی محتمل بوده‌اند و از زاویه‌ی تاریخی کوشیده شده تا دقت علمی در آن‌ها رعایت شود. کلمات کلیدی: داستان اساطیری، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان تاریخی، داستان تخیلی، برچسب‌ها: داستان اساطیری، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان تاریخی، داستان تخیلی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری