راهنمای آمادگی جسمانی در دوران بارداری و پس از آن

راهنمای آمادگی جسمانی در دوران بارداری و پس از آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کیوان شعبانی مقدم
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

راهنمای آمادگی جسمانی در دوران بارداری و پس از آن کتاب راهنمای آمادگی جسمانی در دوران بارداری و پس از آن نوشته کیوان شعبانی مقدم در مورد بارداری است که یک زمان عجیب، شگفت‌انگیز و حتی جادویی در زندگی زنان است. فعالیت بدنی منظم در این دوران می‌تواند خیلی راحت به شما برای تمام کردن آن با نگرانی کمتر درباره سلامت و یا مشکلات کمک کند. هدف از تمرین در طول بارداری حفظ بخشی از آمادگی بدنی شما می‌باشد. بارداری زمانی برای تلاش و افزایش ظرفیت هوازی یا قدرت عضلانی شما نیست. باوجودی‌که بسیاری از برنامه‌های آمادگی جسمانی در این دوران ایجاد شده‌اند، ولی هیچکدام از آن‌ها با نیازهای خاص زنان باردار فعال منطبق نبوده است. چشم‌انداز کلی این کتاب، برنامه حفظ آمادگی ویژه برای زنان باردار، با هدف سلامت و ایمنی شما و کودکان است. هر زن باردار می‌تواند با استفاده از این کتاب راهنما، منبع خوبی از اطلاعات برای تمرین در طول حاملگی داشته باشد. کلمات کلیدی: بارداری، زنان و زایمان، حاملگی، آمادگی جسمانی دوران بارداری، ورزش های دوران بارداری، ورزش های دوران بارداری و پس از زایمان، آمادگی جسمانی دوران بارداری و سلامت مادر، برچسب‌ها: بارداری، زنان و زایمان، حاملگی، آمادگی جسمانی دوران بارداری، ورزش های دوران بارداری، ورزش های دوران بارداری و پس از زایمان، آمادگی جسمانی دوران بارداری و سلامت مادر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری