مدیریت بحران شخصی 1

مدیریت بحران شخصی 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی سنجه ونلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مدیریت بحران شخصی 1 کتاب مدیریت بحران شخصی نوشته مهدی سنجه ونلی روش‌های کاربردی جهت مقابله با بحران‌های شخصی را در اختیار ما قرار می‌دهد. ما از تک تک بحران‌ها چیزی یاد می‌گیریم که ما را به انسان قوی‌تر تبدیل می‌کند. بحران به هر حال پیش می‌آید. تا زمانی که شرکت‌ها متشکل از انسان‌ها هستند، اشتباه، بحث و جدل و خرابکاری وجود دارد. تصادف، دزدی و تقلب همیشه هست. حقیقت این است که بروز رفتارهای نامطلوب و غیر قابل قبول تا میزان خاصی، اجتناب ناپذیر است. اگر مردم همیشه قوانین را رعایت می‌کردند، دیگر به پلیس و دادگاه و زندان نیازی نبود. بحران معمولا برای رهبران، سخت‌ترین و دردناک‌ترین تجربه‌ی زندگی شغلی‌شان است. کلمات کلیدی: مدیریت بحران، موفقیت شغلی، مدیریت کسب و کار، دانلود کتاب مدیریت بحران، برچسب‌ها: مدیریت بحران، موفقیت شغلی، مدیریت کسب و کار، دانلود کتاب مدیریت بحران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری