کاربرد موضوعی واژگان در انگلیسی

کاربرد موضوعی واژگان در انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : محمد آذروش
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کاربرد موضوعی واژگان در انگلیسی کتاب حاضر با عنوان کاربرد موضوعی واژگان در انگلیسی توسط محمد آذروش نوشته شده است. واژگان در زبان ابزاری به شمار می‌آیند که با کمک وجه معنایی آن‌ها جمله‌های هدفمند ساخته‌شده تا منظور مورد نظر گوینده یا نویسنده را به شنونده یا خواننده پیام منتقل کنند. کاربرد این ابزار به تناسب حوزه وقوع جمله‌ها از تنوعی گسترده برخوردار است که از آن میان می‌توان به کاربرد بسیاری از واژگان با رویکردهای معنایی متفاوت متناسب با بافت معنایی اشاره کرد. در این مختصر پرکاربردترین واژگان انگلیسی در گفتار رایج پس از طبقه‌بندی به تناسب سطوح مختلف گفتاری معرفی‌شده و از هر گروه نیز دو واژه از واژگان معرفی‌شده در ساخت جمله‌های نمونه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. کلمات کلیدی: اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی، موزش جامع زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، لغت انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از ابتدا، دانلود اصطلاحات انگلیسی، برچسب‌ها: اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی، موزش جامع زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری سریع انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان، لغت انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از ابتدا، دانلود اصطلاحات انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری