معرفی تجهیزات تابلوهای برق فشار ضعیف

معرفی تجهیزات تابلوهای برق فشار ضعیف

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعید تجلایی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی تجهیزات تابلوهای برق فشار ضعیف کتاب معرفی تجهیزات تابلوهای برق فشار ضعیف نوشته سعید تجلایی برای تمامی مهندسین برق که در زمینه طراحی مدارات تابلو برق و همچنین مدیریت نقشه‌های برقی فعالیت دارند نوشته‌شده است. یکی از خصوصیات تابلوهای برق این است که معمولا دارای تنوع بسیار بالایی از انواع تجهیزات هستند و طراحی تابلو برق هم مستلزم این است که هر مهندس برقی در حوزه کاری خودش تا‌حدودی با انواع تجهیزات آشنا باشد. در این کتاب ما سعی نموده‌ایم که تجهیزات پرکاربرد تابلو برق را همراه با تصاویر آن‌ها معرفی نماییم که این معرفی در مرحله اول می‌تواند باعث این شود که نوع کاربرد هر تجهیز و ساختار آن را بدانیم. همچنین در این کتاب سعی شده تا حد امکان وظایف بخش‌های مختلف تجهیزات تابلو برق به صورت تصویری تشریح گردند. کلمات کلیدی: برق الکترونیک، آشنایی با قطعات برق صنعتی، آشنایی با قطعات تابلو برق، آموزش بستن تابلو برق، اجزای تشکیل دهنده تابلو برق، برچسب‌ها: برق الکترونیک، آشنایی با قطعات برق صنعتی، آشنایی با قطعات تابلو برق، آموزش بستن تابلو برق، اجزای تشکیل دهنده تابلو برق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری