کربلا مبارزه با پوچی‌ها

کربلا مبارزه با پوچی‌ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اصغر طاهرزاده
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کربلا مبارزه با پوچی‌ها کتاب کربلا مبارزه با پوچی ها حاصل مجموعه‌ای از سخنرانی‌های اصغر طاهرزاده است که در عین تنظیم و ویرایش، سعی بر آن بوده که فضای سخنرانی و حالت حضوری آن محفوظ بماند، تا خواننده صِرفاً نظاره‌گر حادثه نباشد، بلکه خود را در صحنه و در کنار امام‌حسین(ع) و سایر یاران حضرت احساس کند. کربلا واقعه‌ای است که پس از توجه به متن تاریخی آن، باید به بررسی ریشه‌ها و نتایج آن پرداخت. زیرا تحلیل هر حادثه‌ای نتیجه ی حقیقی آن‌را به ما ارائه می‌دهد. لذا کتاب حاضر صِرفاً به نقل حادثة کربلا نپرداخته، بلکه سعی بر نگرش تحلیلی به واقعه دارد. در کتاب سعی شده به بسیاری از سؤالاتی که ممکن است نسبت به حادثه ی کربلا پیش آید، جواب داده شود. مثل این‌که؛ آیا امام(ع) می‌دانستند شهید می‌شوند یا نه؟ یا این‌که اگر امام(ع) برای احیاء دینِ جدّشان پا به عرصة امر به معروف و نهی از منکر گذاشتند، چرا در رویارویی با حرّ فرمودند: اگر مردم کوفه نمی‌خواهند، برمی‌گردم؟ و چراهایی از این قبیل. کلمات کلیدی: عاشورا، کربلا، داستان کربلا، قیام امام حسین، قیام کربلا، شهادت امام حسین، حادثه عاشورا، امام حسین، داستان عاشورا، برچسب‌ها: عاشورا، کربلا، داستان کربلا، قیام امام حسین، قیام کربلا، شهادت امام حسین، حادثه عاشورا، امام حسین، داستان عاشورا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری